Indoor cycling – sport și muzică

Enhance yourself
  •  
  •  

Vrei să asculți muzică antrenantă, să consumi calorii, să îți definești musculatura și să te distrezi? Mergi la o clasă de indoor cycling!

Eu am făcut o pasiune pentru acest sport pe care îl poți practica atât în zilele toride de vară, dar și iarna, când afară sunt temperaturi cu minus. Iubesc clasele de cycling organizate la World Class, cu antrenori care te fac să consumi sute de calorii într-o oră, fără să îți dai seama când trece timpul, pe melodii care te fac să apeși cât mai hotărât în pedale. M-am îndrăgostit de cycling încă de la primele ore, datorită atmosferei din timpul claselor, când lași toate grijile la ușa sălii și te concentrezi să faci un antrenament cât mai bun și fredonezi melodiile tale preferate.

Clasele de cycling sunt un exercițiu cardio care promite să îți dezvolte capacitatea pulmonară, să îți îmbunătățească sistemul cardiovascular, vei reduce grăsimea de pe abdomen și îți vei lucra fesele și picioarele. Numai avantaje!

De ce să ții cont, atunci când mergi la primul tău antrenament de cycling:

  • Anunță antrenorul că este prima ta clasă, înainte de începerea orei. Te va ajuta să îți reglezi bicicleta, astfel încât să nu riști să te accidentezi și îți va corecta pe parcurs postura și mișcările. Te va învăța pozițiile de pedalat și îți va arăta ce este de făcut dacă îți scapă piciorul din pedală.
  • Stai cât mai în față, în primul rând dacă se poate. Știu că atunci când nu suntem siguri pe noi avem tendința să ne ducem cât mai în spate, să nu ne vadă nimeni. Cycling-ul este un antrenament de grup unde trebuie să te concentrezi pe musculatura ta și să fii atent la antrenor. Important este să fii văzut de antrenor, dar și tu să vezi antrenorul, pentru a ține permanent ritmul.
  • Cycling-ul este despre păstrarea cadenței. Ține cont în primul rând să poți ține cadența corectă și apoi de rezistență. Nu pune multă rezistență dacă nu reușești să te miști în același ritm cu ceilalți. Vei avea timp pe parcurs să îți pui la încercare limitele, punând din ce în ce mai multă rezistență.
  • Distrează-te. Ora de cycling este pentru tine. Scopul principal este să te simți bine, să consumi calorii și să îți lucrezi musculatura.

Ce să îți pui în bagajul de sală pentru o oră de pedalat:

  • Un bidon de apă. Pe parcursul clasei este recomandat să te hidratezi. Orele fiind foarte intense, vei transpira și vei pierde apa. Așa că pregătește-ți un bidon de apă, pe care să îl ai la îndemână în timpul orei.
  • Pantalonii cu bazon. Sunt acei pantaloni care au un burete sau un silicon și te feresc de dureri. Eu recunosc că nu îi port de fiecare dată și îi înlocuiesc cu o pereche de colanți normali.
  • Pantofii de cycling. Avantajul lor este că se fixează în pedale și șansele de accidentare sunt foarte mici. Eu am achiziționat recent o pereche de la Sidi, de care sunt foarte mulțumită. Nu este un accesoriu obligatoriu, poți folosi și o pereche de pantofi sport comozi.
  • Un prosop. Cycling-ul este o oră intensă de cardio. Vei transpira. Mult.
  • Pentru fete sau pentru baieții cu părul lung: un accesoriu cu care să îți strângi părul. Te va incomoda în timpul pedalării.

Îmi poți lăsa într-un comentariu părerea ta despre orele de cycling, care este antrenorul tău preferat sau ce sfaturi utile ai pentru cineva care merge prima dată la o astfel de clasă. De asemenea, dacă ți-a plăcut articolul, un like și un share sunt binevenite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *